Koffers pakken - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Renske Bouwmeester - WaarBenJij.nu Koffers pakken - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Renske Bouwmeester - WaarBenJij.nu

Koffers pakken

Door: Renske

Blijf op de hoogte en volg Renske

12 September 2017 | Nederland, Eibergen

Vandaag de koffers gepakt. Best spannend allemaal, ik ben nog nooit zo lang zo ver van huis geweest. Het is wel goede spanning, ik heb er namelijk erg veel zin in! Als we morgen maar eerst eens onderweg zijn naar het vliegveld.

Om 16:40 vertrekken we echt vanaf het vliegveld naar onze eerste (en gelukkig enige) tussenstop, Heathrow. Vanuit daar vliegen we rechtstreeks door naar Hong Kong airport, waar we om 14:00 Hong Kongse tijd aankomen.

Ik ben erg benieuwd hoe het vliegen me morgen vergaat, aangezien ik me de vorige keren vliegen niet goed meer kan herinneren. We zullen het gaan zien... Als het allemaal lukt, ga ik proberen jullie via deze weg op de hoogte te houden van mijn stage en alles wat ik mee maak daar :)

Ik spreek jullie snel!

- Renske

  • 12 September 2017 - 21:22

    Gera Brian:

    Heel veel plezier in Hong Kong! En natuurlijk een goede reis.

  • 12 September 2017 - 21:30

    Mariëlle :

    Heel veel plezier Renske,
    Geniet van dit avontuur!
    In afwachting tot je volgende bericht...

  • 12 September 2017 - 23:27

    Fred Jansink:

    Ook vanaf deze site ..... hééél, hééél veel plezier ! Ben benieuwd naar je reisindrukken .
    Knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renske

Reisverslag van mijn stage samen met Chamyra bij Ocean Park in Hong Kong

Actief sinds 12 Sept. 2017
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 6581

Voorgaande reizen:

13 September 2017 - 23 Oktober 2017

Stage Ocean Park Hong Kong

Landen bezocht: